8miles

Mario Lalli, founding father of desert rock

[Χρύσα Κεκάκου - 08/08/12]

Read english text

 

Πίσω απ’ το χαμηλών τόνων πρόσωπο του Mario Lalli κρύβεται μια πρωτοποριακή μουσική δραστηριότητα τριών δεκαετιών. Ο θρύλος της ερήμου της Καλιφόρνια, μία από τις βασικές επιρροές πολλών σπουδαίων μουσικών, είναι ένας από τους μουσικούς που άνοιξαν το δρόμο στο desert rock ενώ έχει δημιουργήσει και έχει συμμετάσχει σε πάρα πολλά συγκροτήματα όπως οι Fatso Jetson, Yawning Man, Orquesta del Desierto, Ten East κ.ά. Ο Mario δέχτηκε να μου μιλήσει για τα μελλοντικά του σχεδία, για την ελληνική μουσική και για πολλά άλλα.

Wild Thing: Γεια σου, Mario! Ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις για τους Fatso Jetson; Ετοιμάζετε κάποιο καινούργιο άλμπουμ;

Mario Lalli: Μόλις γυρίσαμε από μια πολύ διασκεδαστική και επιτυχημένη περιοδεία στην Ευρώπη. Περάσαμε πέντε εβδομάδες σε επτά χώρες. Ο γιος μου, ο Dino, είναι πια μαζί μας ως μέλος της μπάντας και η οικογενειακή ατμόσφαιρα στο γκρουπ είναι τρομερή. Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τελειώσει το γράψιμο των τραγουδιών για τον καινούργιο δίσκο των Fatso. Η προσθήκη μίας ακόμη κιθάρας ανοίγει πολλές ιδέες για μένα κι ελπίζω επίσης να πείσω και την κόρη μου, Olive, να τραγουδήσει μερικά τραγούδια. Τα νέα τραγούδια έρχονται από ένα μέρος του μυαλού μας όπου αισθανόμαστε μια ανανεωμένη ελευθερία. Στα 47 μου, νομίζω ότι είμαι πιο συγκεντρωμένος από ποτέ στη μουσική. Οι Yawing Man γράφουν κι αυτοί τραγούδια για καινούργιο δίσκο, οπότε το 2013 θα είναι γεμάτο δημιουργικότητα για εμάς... Επανερχόμαστε δυναμικά!

WT: Δυσκολεύομαι να απαριθμήσω τα συγκροτήματα που έχεις συμμετάσχει, αλλά θέλω πολύ να μάθω αν είναι στα άμεσα σχέδια σου κάποιος νέος δίσκος ή κάποια επανακυκλοφορία από όλα αυτά.

ML: Οι Fatso Jetson, οι Yawning Man, οι Waterways και οι Auto Modown θα κυκλοφορήσουν νέα πράγματα το 2013. Ακόμη με τους Dead Issue και τους Across the River, που είναι οι πρώτες μπάντες στις οποίες συμμετείχα μαζί με τους Alfredo Hernández, Herb Lineau και Scott Reeder όταν ήμουν μικρός, παίζουμε ξανά μαζί τώρα για την πλάκα μας, αλλά θα ήθελα και να ηχογραφήσουμε ξανά. Οι υπόλοιπες μπάντες που αναφέρεις σηματοδοτούν δισκογραφικές συνεργασίες που αγαπάμε, αλλά δεν υπάρχουν τρέχοντα σχέδια για νέες δουλειές μαζί τους.

WT: Fatso Jetson, Yawning Man, Orquesta del Desierto, Ten East, Across the River, Dead Issue, Yawning Sons, Waterways, Oddio Gasser κ.ά. Όλα αυτά τα σχήματα κρύβουν το πολύπλευρο ταλέντο σου ή τις πολλές διαφορετικές μουσικές επιρροές σου;

ML: Όσον αφορά το αν αυτές οι μπάντες περιλαμβάνουν όλες μου τις επιρροές, θέλω να πω πως συνδέονται όλες με ένα κοινό νήμα σε σχέση με τον τρόπο που γράφω και σκέφτομαι. Βγάζω τη rock επιθετικότητά μου στη μια, σκέφτομαι υπερβολικά στην άλλη, πειραματίζομαι στο άλλο πρότζεκτ πιο πολύ απ’ το να γράψω ένα τραγούδι με συνηθισμένη δομή... Επομένως, ναι, κατά κάποιο τρόπο οι επιρροές μου συνοψίζονται χάρη στις μπάντες. Όμως ο πρωταρχικός στόχος μου είναι να παίζω, να γράφω και να ηχογραφώ με διαφορετικούς ανθρώπους, να συνεργάζομαι.

WT: Έχουμε δει βίντεο των Yawning Man στα οποία παίζατε στο δρόμο ή και σε παραλίες. Νομίζω πως αυτό φανερώνει μία DIY και punk φιλοσοφία. Συμφωνείς μαζί μου;

ML: Ναι, απολύτως, αυτή είναι η ελευθερία που μας χαρίζει μια γεννήτρια. Μπορούμε να παίξουμε παντού, χωρίς κανόνες, χωρίς συγκεκριμένο χώρο. Αυτή η ιδέα μου ήρθε μέσω του σκέιτμπορντ στην πραγματικότητα. Η σκέψη μου ήταν να χρησιμοποιούμε ό,τι βρισκόταν γύρω μας, το έδαφος, το χαντάκι, την άδεια πισίνα... Στην έρημο όπου μεγαλώσαμε, σε πολλά μέρη που διοργανώναμε μουσικά πάρτυ κάναμε και σκέιτμπορντ. Αλλά η ιδέα ήταν η ίδια: να ξεφύγουμε από τους συμβατικούς τρόπους, να δημιουργήσουμε τους δικούς μας τόπους για διασκέδαση, μουσική, skating, τέχνη...

WT: Θα ήθελες να μας πεις ποιοι θεωρείς ότι είναι οι πιο σημαντικοί δίσκοι που έχεις κυκλοφορήσει όλα αυτά τα χρόνια και γιατί;

ML: Τα Power of Three και Cruel & Delicious για τους Fatso Jetson. Για μένα αυτά τα άλμπουμ αντιπροσωπεύουν έναν ειλικρινή «τόπο» για να γράφω και να παίζω μουσική, μια διανοητική κατάσταση στην οποία πάντα παλεύω να επιστρέψω.

Το Rock Formations των Yawning Man είναι επίσης πολύτιμο για μένα, επειδή υπήρχαμε ως μπάντα για είκοσι χρόνια προτού να κάνουμε αυτό το άλμπουμ και το θεωρώ όμορφο - οι φίλοι μου κι εγώ παίζουμε πολύ απλά.

Ένα άλμπουμ που ήταν πολύ σημαντικό για μένα έγινε από μια μπάντα που δεν αναφέραμε, αλλά ήταν τεράστιο κομμάτι της ζωής μου, όπως και της ζωής του Gary Arce και του Alfredo. Ήταν οι The Sort of Quartet. Το υπέρτατο πείραμα για μας στο στούντιο ήταν το Planet Mamon, όταν ηχογραφούσαμε τον δίσκο. Η μπάντα αποτελούνταν από δύο κιθάρες, τύμπανα, μπάσο, δύο τρομπέτες, κλαρινέτο και κρουστά - αυτή ήταν και η πρώτη μας εμπειρία ενορχήστρωσης με άλλα όργανα.

Επίσης, ο δίσκος των Auto Modown - θα κυκλοφορήσει σύντομα κι αυτός - είναι ο πρώτος δίσκος που κάνω με τον γιό μου. Οπότε είναι πολλοί οι δίσκοι με ιδιαίτερη σημασία για μένα.

Fatso Jetson - Cruel & Delicious (2003)WT: Πόσο μεγάλη έμπνευση για τη μουσική σου είναι η έρημος;

ML: Υπάρχει ένα vibe στον τρόπο που τζαμάρουμε ή αυτοσχεδιάζουμε στη μουσική μας, το οποίο στην πραγματικότητα ανακαλύψαμε παίζοντας έξω, στην έρημο. Είναι η ελευθερία που ανέφερα πριν. Αυτό το vibe εισχωρεί σε πολλά σημεία της μουσικής μας και, με λυρικό τρόπο, χρησιμοποιώ πάντοτε την έρημο και τους πολλούς χαρακτήρες της ως μεταφορά ή αφηγηματικό στοιχείο. Ωστόσο με εμπνέουν τόσα πολλά περίεργα, τυχαία πράγματα, που η λίστα είναι ατέλειωτη!

WT: Ας υποθέσουμε ότι πήγαινες να ζήσεις σε μια χώρα με ψυχρό κλίμα όπου δεν θα έβλεπες πια τον ήλιο και τις απέραντες ερημικές εκτάσεις της Καλιφόρνια. Θα μπορούσες να γράψεις την ίδια μουσική που γράφεις και τώρα;

ML: Θαυμάσια ερώτηση! Θα ήθελα να πω ότι θα άλλαζε κάτι, ότι θα έβρισκα ενδιαφέρον να ανταποκριθώ μ’ αυτόν τον τρόπο (γράφοντας μουσική με άλλο τρόπο) στο νέο περιβάλλον μου. Η ερώτησή σου με κάνει να αναλογίζομαι τη δύναμη που έχει το περιβάλλον μας και πώς μας αλλάζει σε ό,τι αφορά τη δημιουργικότητα. Μάλλον θα πρέπει να το δοκιμάσω κάποτε αυτό το πείραμα. Αρχίζει να κάνει πολύ κρύο στο μυαλό μου, πάντως... κι έχει και πολύ κόσμο!

WT: Η μουσική σου έχει επηρεάσει πολλά συγκροτήματα και μουσικούς του stoner/desert rock. Τι έχεις να πεις γι’ αυτό;

ML: Γνωρίζοντας πόσο σημαντικές είναι οι δικές μου επιρροές για μένα τον ίδιο και πώς με διαμορφώνουν ως μουσικό και καλλιτέχνη... είναι από τις μεγαλύτερες ανταμοιβές στη ζωή μου να ακούω ότι έχουμε επηρεάσει άλλους ανθρώπους κι έχουμε παίξει ρόλο στο να τους εμπνεύσουμε να διασκεδάζουν και να παίζουν μουσική. Το καλύτερο πράγμα που μπορείς να πετύχεις ως καλλιτέχνης οποιουδήποτε είδους, είναι να ασκείς επιρροή - αυτό δείχνει ότι οι άνθρωποι σε καταλαβαίνουν κι έχουν με κάποιον τρόπο συγκινηθεί από το έργο σου.

WT: Εσύ πώς θα χαρακτήριζες τη μουσική σου;

ML: Υπάρχουν τόσα πολλά είδη και κατηγορίες και τρόποι για να χαρακτηρίσεις τη μουσική τώρα. Μάλλον ήρθε η ώρα να φτιάξουμε ένα μουσικό λεξικό. Με όλα τα κλαδιά του δέντρου σε πλήρη άνθιση, μπορεί να τρελαθείς στην προσπάθεια να καταλάβεις πού ανήκεις! Εγώ κάνω πάντα rock μουσική όμως δουλεύω και πάνω σε ένα Electro-Metalcore-Crunk-AltFolk-Dubprog-Punktrance-Death-Emobilly-Housemix-Stoner-Garage σόλο πρότζεκτ... Αστειεύομαι!

WT: Έχεις συνεργαστεί με πολλούς μουσικούς. Υπάρχει κάποια συνεργασία ή κάτι άλλο που θα ήθελες να κάνεις και δεν το έχεις πραγματοποιήσει ακόμα;

ML: Υπάρχουν πολλά. Θα ήθελα να ηχογραφήσω με τον John McBain, τον Gary Lucas, τον φίλο μου Sean Wheeler, τον David Hidalgo... Ονειρεύομαι συνέχεια. Θα δούμε.

WT: Brant Bjork, Gary Arce, Greg Ginn, Josh Homme, Alfredo Hernández κ.ά. Ποιος από όλους αυτούς κατάφερε να είναι και καλός φίλος και καλός συνεργάτης μαζί;

ML: Όλοι τους! Είμαστε κολλητοί με τον Gary και τον Alfredo από μικροί. Όλα τα παιδιά...

WT: Μπορείς να μας εκμυστηρευτείς την πιο δυνατή μουσική εμπειρία που είχες ποτέ;

ML: Μάλλον το να γράφω, να παίζω και να κάνω περιοδεία μαζί με τον γιό μου. Είναι κάτι που το ονειρευόμουν απ’ όταν ήταν μωρό και τώρα το να ταξιδεύουμε και να παίζουμε σε τόσα απίθανα μέρη... δεν μπορώ να το περιγράψω. Είναι δώρο.

WT: Τι μουσική ακούς τελευταία; Υπάρχει κάτι που έχεις ξεχωρίσει;

ML: Ακούω μουσική που μάζευα χρόνια πριν - είναι σα να ανακαλύπτω ξανά αυτούς τους ήχους... Suburban Lawns, Pell Mell... Επίσης «μυώ» τον γιο μου στη μουσική που επηρέασε τον τρόπο με τον οποίο παίζω κιθάρα, Television, Richard Hell, MC 5, Richard Thompson, Mountain, ZZ Top... Γουστάρω και τους Red Fang για καλό hard rock. Τους Neu!, πολλά πράγματα.

WT: Γνωρίζω πως είσαι και ιδιοκτήτης εστιατόριου. Έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάσεις τη μουσική με αυτό;

ML: Δυστυχώς αναγκαστήκαμε να πουλήσουμε το cafe μας. Οικονομικά είναι κι εδώ δύσκολα τα πράγματα. Όμως για να απαντήσω στην ερώτησή σου, η οικογένειά μου ασχολείται με εστιατόρια εδώ και 60 χρόνια και ούτε μια νύχτα δεν έχει περάσει χωρίς να υπάρχει ζωντανή μουσική. Οι γονείς μου συνήθιζαν να τραγουδούν όπερα και ναπολιτάνικα τραγούδια σ’ ένα πιάνο με ουρά κάθε βράδυ. Έπειτα ανέλαβα εγώ και έκλεινα jazz, blues και folk σχήματα για το μαγαζί μας κάθε βράδυ. Η μουσική ήταν πάντα κομμάτι αυτής της εμπειρίας.

WT: Αν ερχόμουν ποτέ στο εστιατόριο σου, υπήρχε περίπτωση να έβλεπα εσένα ή κάποιον από την παλιοπαρέα να τζαμάρετε;

ML: Κάναμε πολλά σόου με τους Fatso Jetson, Yawning Man, Auto Modown, Brant and the Bro’s... Κι εμένα μου άρεσε να τζαμάρω με μπάντες που εμφανίζονταν στο cafe.

WT: Έχεις περιοδεύσει πρόσφατα στην Ευρώπη. Υπάρχουν διαφορές μεταξύ του ευρωπαϊκού και του αμερικάνικου κοινού;

ML: Υπάρχει πολύ περισσότερος ενθουσιασμός για τη μουσική μας στην Ευρώπη. Αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί παίζουμε σπανιότερα εκεί κι έτσι είναι κάτι σαν ειδική περίσταση όταν πηγαίνουμε να παίξουμε κάπου. Εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουμε παίξει μόνο στη Δυτική Ακτή και υπάρχουν φαν της μουσικής μας, αλλά δεν είναι καθόλου το ίδιο.

WT: Η Ελλάδα συγκαταλέγεται στους μελλοντικούς σου προορισμούς; Έχεις έρθει ποτέ εδώ για διακοπές;

ML: Δεν έχω πάει ποτέ στην Ελλάδα! Θα μου άρεσε πολύ να παίξω εκεί. Σκέφτομαι ένα υπαίθριο πάρτυ δίπλα στο πέλαγος, με φαγητά στη σχάρα, μερικά ποτά, μια μουσική γιορτή με πολλά «ώπα». Ας το κάνουμε!

WT: Γνωρίζεις κάποιο συγκρότημα από την ελληνική σκηνή; Έχεις ξαναμιλήσει σε ελληνικό μέσο;

ML: Μου αρέσει η παραδοσιακή μουσική. Το συναίσθημα που βγάζει η παραδοσιακή μουσική της Ελλάδας είναι γεμάτο ψυχή. Λατρεύω το μπουζούκι. Αυτό το είδος επηρέασε πολύ τους πρώτους καινοτόμους κιθαρίστες της surf κι έτσι ανακάλυψα κι εγώ το συγκεκριμένο όργανο και την ανάλογη μουσική. Η «Μισιρλού», το κομμάτι που έκανε διάσημο ο Dick Dale, προέρχεται από την ελληνική παράδοση. Ζαμπέτας, ''Τα Παιδιά του Πειραιά'', Μάρκος Βαμβακάρης, Μιχάλης Πατρινός (σσ. ο πρώτος που ηχογράφησε τη Μισιρλού το 1930)... Ανακάλυψα όλους αυτούς τους απίστευτους μουσικούς. Δεν ξέρω πολλές rock μπάντες ή σύγχρονους καλλιτέχνες από την Ελλάδα. Πρέπει να ανοίξω τα αυτιά μου.

WT: Τι θα ήθελες να πεις στους Έλληνες φίλους της μουσικής σου;

ML: Ελπίζουμε να παίξουμε εκεί την επόμενη χρονιά, επομένως πείτε μας ένα γεια στο facebook και στείλτε μας email μέσω των websites www.fatsojetson.com και www.yawningman.com για να μας πείτε πού να παίξουμε και να μας συστηθείτε, έτσι ώστε, όταν έρθουμε εκεί, να έχουμε νέους φίλους να γνωρίσουμε και να χαρούμε τη μουσική μαζί!

 Ακολουθεί το κείμενο της συνέντευξης στα Αγγλικά:

[interview by Chryssa Kekakou]

Behind the low-key personality of Mario Lalli lies a relentless innovative musical activity that up to now covers three decades. A legend of the Californian desert, a man who has been over the years one of the main influences for many well-known musicians, Lalli paved the way for desert rock and has created and participated in an incredible number of influential bands and projects, like Fatso Jetson, Yawning Man, Orquesta del Desierto, Ten East, etc. etc. Mario agreed to talk to us about his future plans, his love for traditional Greek music (!) and much more.

Wild Thing: Hi, Mario! What’s the latest news on Fatso Jetson? Are you preparing a new album?

Mario Lalli: We just came home from a very fun and successful tour of Europe - five weeks in seven countries. My son Dino joins us now as a member of the band and the family vibe is awesome; we are so excited to finish writing the new Fatso record. The addition of another guitar opens many ideas for me and I also hope to have my daughter Olive singing on a few songs. The new songs are coming out of a place of new freedom in our heads. At 47 years old, I find myself more focused on music than ever. Yawing Man is writing songs for a new record as well, so 2013 will be full of creativity for us... We are stoked!

WT: It’s difficult for me to count all the bands you’ve been in, but I would very much like to know if you have any immediate plans for making a new album with any of these bands or maybe any plans for reissues.

ML: Fatso Jetson, Yawning Man, Waterways and Auto Modown will all be releasing music in 2013. Dead Issue and Across the River, the first bands I was in with Alfredo Hernández, Herb Lineau & Scott Reeder as a kid - we are just playing again for fun for now, but I would love to record those bands again. The other bands you mention are all projects we love but there are no current plans to record.

WT: Fatso Jetson, Yawning Man, Orquesta del Desierto, Ten East, Across the River, Dead Issue, Yawning Sons, Waterways, Oddio Gasser etc. Have all these bands existed in order to showcase your multifaceted talent or did they serve as vehicles for expressing your diverse and different music influences?

ML: As for encompassing all my influences... they all have a common thread of the way I write and think. I get my rocking aggression out in one and think too much in another, experiment in this project more than write in a common song structure... So, yes, in a way... But primarily the reason is to play, write and record with different people and collaborate.

WT: We have seen music videos by Yawning Man in which you played on the road or on the beach. I think this reveals a DIY and punk philosophy. Do you agree with me?

ML: Yes, absolutely, this is the freedom that the generator brings us. We can play anywhere, no rules, no venue. I learned that idea through skateboarding really. The thought to use what’s around you, the terrain, the ditch, the empty swimming pool... In the desert, where we grew up, many of the spots where we had music parties were also skate spots. But the idea was the same: Break out of conventional ways, create your own places for fun, music, skating, art.

WT: Would you like to tell us which do you think are the most important albums you have released all these years and why?

ML: The Power of Three, Cruel & Delicious for Fatso Jetson. For me these records are where I found an honest place of writing and playing, a frame of mind I always strive to return to.

The Rock Formations record by Yawning Man is dear to me because we existed as a band for twenty years before making that album and it’s beautiful to me - my friends and I playing very simple.

One record that was very important to me by a band we have not mentioned but which was a huge part of my life, as well as Gary Arce’s and Alfredo’s, was the Sort of Quartet... The ultimate experiment in the studio for us was Planet Mamon at the point we recorded the album. The band consisted of two guitars, drums, bass, two trumpets, clarinet and percussion. This was our first experience with arranging for other instruments. Auto Modown’s record comes out soon and this is the first record I make with my son... So many are special to me.

Yawning Man - Rock Formations (2005)WT: How great an inspiration for your music is the desert?

ML: There is a vibe in the way we jam or improvise in all our music that was really discovered playing outside in the desert... The freedom I mentioned before. This vibe makes its way into a lot of our music and lyrically I use always the desert and its many characters as metaphors or story telling. But I am inspired by so many weird random things - it’s endless!

WT: Let’s suppose you went living in a country with a cold climate, where you could no longer see the sun and the vast desert spaces of California. Could you write the same music you are writing now?

ML: That’s a great question. I would like to say it would change, that it would be so interesting to respond that way to my surroundings. The question makes me ponder the power of your environment and how it changes you creatively. I will have to try this some day as a great experiment. It gets pretty cold in my head though... and crowded too!

WT: Your music has influenced many bands and musicians of the stoner / desert rock scene. How do you feel about that?

ML: Knowing how important my influences are to me and how they shape me as a musician and an artist, it’s one of the most rewarding things in my life to hear that we have influenced other people and played a part in inspiring them to have fun and play music. The best thing you can be as an artist of any kind is an influence; it means people get it and they have been moved in some way by your work.

WT: How would you characterize your music?

ML: There are so many genres and categories and ways to characterize music now... It’s time for a music dictionary. With all the branches of the tree in full bloom you can go insane trying to figure out where you are! All the stuff I do is Rock music, but I'm working on an Electro-Metalcore-Crunk-AltFolk-Dubprog-Punktrance-Death-Emobilly-Housemix-Stoner-Garage solo project... I’m kiddin’!

WT: You have collaborated with many musicians. Is there any collaboration or anything else in your career that you’d love to do and haven’t done yet?

ML: There are many... I would like to record with John McBain, Gary Lucas, my friend Sean Wheeler, David Hidalgo... Dream on and on… We’ll see.

WT: Brant Bjork, Gary Arce, Greg Ginn, Josh Homme, Alfredo Hernández etc. Which of all these guys managed to be both a good friend and a good colleague?

ML: All of these guys! I’ve been best friends with Gary and Alfredo since we were kids... All the dudes!

WT: Can you confide in us the most powerful music experience you’ve ever had?

ML: Writing, playing and touring with my son would be up there. This is something I used to dream of when he was a baby; and now to travel and play in so many awesome places... I can’t describe it. It’s a gift.

WT: What kind of music do you listen to lately? Is there anything you think stands out?

ML: I have been listening to some music I collected years ago, kind of rediscovering these sounds... Suburban Lawns, Pell Mell... Also still turning my son on to music that influenced my guitar playing... Television, Richard Hell, MC 5, Richard Thompson, Mountain, ZZ Top... Been digging on Red Fang for good hard rock... Neu!, lots of stuff.

WT: I know you are a restaurant owner too. Have you found a way to combine music with this?

ML: Well we had to sell our Cafe... the economy has been hard here as well, but to answer the question for you, my family has been in the restaurant business for 60 years, and not one night passed without live music. My parents used to sing opera and Neapolitan songs at a grand piano every night. Then I took over and booked jazz, blues and folk every night. We always had music as part of the experience.

WT: If I had ever visited your restaurant, was there a chance to see you or anyone else from the old gang jamming?

ML: We had many shows with Fatso Jetson, Yawning Man, Auto Modown, Brant and the Bro’s... I would also jam with bands that were featured at the Cafe.

WT: You have recently toured Europe. Are there differences between European and American audiences?

ML: There is much more excitement for our music in Europe. I guess because it is rare that we play there and a little bit more of a special occasion when we tour. Here in the States we have only played on the west coast and there are fans of the music but it’s not at all the same.

WT: Is Greece a future destination for your tours? Have you ever been here on vacation?

ML: I have never been to Greece! I would love to play there... I imagine an outdoor party with the ocean nearby and food on the grill, some drinks, 'opa' sonic fest... Let’s do it!

WT: Do you know any bands from the Greek music scene? Have you ever spoken before to any Greek media?

ML: I love the traditional music. The sentiment in the folk music of Greece is deep with soul. I am a lover of the bouzouki... This style greatly influenced the early surf guitar innovators and this is how I discovered the instrument and the music. "Misirlou", the tune made famous by Dick Dale, is of Greek folk origin. Zambetas, " "(Ta pedia tou) Peiraia", Markos Vamvakaris, Mike Patrinos... I have found these incredible musicians. I don’t know many rock bands or contemporary artists from Greece. I must open my ears.

WT: What would you like to say to the Greek friends of your music?

ML: We hope to play there in the next year, so say 'hi' to us on Facebook and email us through our websites www.fatsojetson.com and www.yawningman.com and let us know where to play and introduce yourself, so when we come we can have new friends to meet and enjoy music together!

Yawning Man "Rock Formations" (Rock Formations, 2005)

Fatso Jetson "Pleasure Bent" (Cruel & Delicious, 2003)

Fatso Jetson "Magma" (Toasted, 2001)

Ten East "Heavy Light" (Extraterrestrial Highway, 2006)

Orquesta del Desierto "Summer" (Dos, 2004)

Ενδεικτική δισκογραφία του Mario Lalli:

Albums:

  • Fatso Jetson: Stinky Little Gods (SST Records, 1995)
  • The Sort of Quartet: Planet Mamon (SST, 1995)
  • The Sort of Quartet: Kiss Me Twice I'm Schitzo (SST, 1995)
  • The Sort of Quartet: Bombas de Amor (SST, 1996)
  • Fatso Jetson: Power of Three (SST Records, 1997)
  • Fatso Jetson: Flames for All (Man's Ruin Records, 1999)
  • The Sort of Quartet: Victim à la Mode (Crippled Dick Hot Wax!, 1999)
  • Brant Bjork: Jalamanta (Man's Ruin Records, 1999)
  • Fatso Jetson: Toasted (Bong Load Records, 2001)
  • Orquesta del Desierto: Orquesta del Desierto (MeteorCity, 2002)
  • Fatso Jetson: Cruel & Delicious (Rekords Rekords, 2003)
  • Orquesta del Desierto: Dos (MeteorCity, 2004)
  • Yawning Man: Rock Formations (Alone Records, 2005)
  • Queens of the Stone Age: Over the Years and through the Woods (Interscope, 2005)
  • Ten East: Extraterrestial Highway (Alone Records, 2006)
  • The Chuck Dukowski Sextet: Eat My Life (Nice & Friendly Records, 2006)
  • Fatso Jetson: Fatso Jetson Live (Cobraside Distribution Inc., 2007)
  • Yawning Man: Vista Point (compilation, Lexicon Devil, 2007)
  • The Perfect Rat: Endangered Languages (Alone Records, 2007)
  • Brant Bjork and The Bros: Somera Sól (Duna, 2007)
  • Ten East: The Robot's Guide To Freedom (Lexicon Devil, 2008)
  • Yawning Man: The Birth Of Sol (The Demo Tapes) (Cobraside Distribution Inc., 2009)
  • Yawning Sons: Ceremony to the Sunset (Lexicon Devil, 2009)
  • Fatso Jetson: Archaic Volumes (Cobraside Distribution Inc., 2010)
  • Yawning Man: Nomadic Pursuits (Cobraside Distribution Inc., 2010)

Singles & EPs:

  • Fu Manchu / Fatso Jetson: Jailbreak / Blueberries & Chrome (7", Sessions Records,1998)
  • Fatso Jetson / Fireball Ministry: King Faduke / Vim (7", Cattleprod Recordings, 1999)
  • Forever Changing Concept / Mario Lalli & Friends - R&B Records Presents (7", R&B Records, 2004)
  • Yawning Man: Pot Head (10"EP, Alone Records, 2005)
  • Fatso Jetson / Oak's Mary: Jolting Tales of Tension / Wait (7", Third Conspiracy, 2010)
  • Yawning Sons / Waterways: Garden Sessions I / Bows And Arrows; Memorial Paterns (7", Space Age & Cheesecake, 2010)

 

back to articles

περισσότερες στήλες